Garancija

Garancija

Svi proizvodi iz BERIĆ satovi&nakit maloprodajnih objekata dolaze sa internacionalnom i domaćom garancijom. Period važenja garancije varira u zavisnosti od brenda i modela: satovi dolaze sa dvogodišnjom garancijom (neki i sa trogodišnjom) na mehanizam, dok garancija za bateriju važi godinu dana (ukoliko je kvarcni model sata u pitanju).
Ostale vrste proizvoda ne poseduju garantni list, već sertifikat o originalnosti na kojem se neretko može naći kratko uputstvo o državanju artikla.

Bliži uslovi garancije određeni su Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije, našim Pravilnikom o rešavanju reklamacija, a sažet opis se može pogledati i u samom garantnom listu.Garancijom je pokrivena nesaobraznost proizvoda, fabričke greške u proizvodnji i materijalu.
Garanciji ne podležu oštećenja koja su posledica neadekvatne upotrebe, loma, više sile, nastala kao posledica pokušaja dorade ili popravke proizvoda u neovlašćenom servisu. 

Ukoliko se reklamacija uvažava, nesaobraznost proizvoda se otklanja:

 

popravkom;

zamenom proizvoda za isti/drugi artikal u istoj vrednosti;

povraćajem novca; 


 

BERIĆ je nosilac garancije i ovlašćeni servisni centar za satove iz našeg portfolija, kupljenje isključivo u BERIĆ satovi&nakit maloprodajnim objektima.

 

Pravo na garanciju se može ostvariti uz popunjen reklamacioni list, prezentaciju proizvoda i fiskalnog računa. Zahtev za reklamaciju se može podneti na svim BERIĆ satovi&nakit prodajnim mestima, kod naših ovlašćenih ritejlera ili direktnim slanjem u naš centar za rešavanje reklamacija.